
Dział Systemów Ochrony ppoż poszukuje osoby na stanowisko:
Koordynator ds. Rozwoju Rynku – systemy ochrony ppoż.
Miejsce pracy: Gdańsk
Nr ref. PPOŻ/10/2025
Twój zakres obowiązków
- Realizacja celów sprzedażowych i rozwój naszej obecności w powierzonym regionie;
- Pozyskiwanie nowych klientów oraz budowanie trwałych relacji z obecnymi partnerami;
- Monitorowanie rynku i działań konkurencji;
- Prowadzenie negocjacji techniczno-handlowych;
- Reprezentowanie firmy podczas spotkań branżowych, negocjacji i prezentacji.
- Raportowanie wyników sprzedaży i działań terenowych w przejrzysty sposób;
Nasze wymagania
- Minimum 5 lat doświadczenia w branży zabezpieczeń przeciwpożarowych;
- Wykształcenie wyższe techniczne;
- Praktyczna znajomość systemów ppoż. i obowiązujących przepisów (prawo budowlane, rozporządzenia ppoż.);
- Znajomość rynku inwestycji budowlanych i umiejętność analizy projektów pod kątem potrzeb ppoż.;
- Doświadczenie w relacjach B2B z partnerami branżowymi (biura projektowe, inwestorzy, generalni wykonawcy, PSP) oraz znajomość procesów sprzedaży i rozwijania współpracy z klientami;
- Wysoko rozwinięte kompetencje interpersonalne, negocjacyjne i organizacyjne;
- Gotowość do aktywnego uczestnictwa w wydarzeniach branżowych, szkoleniach i spotkaniach z klientami.
Mile widziane:
- Uprawnienia rzeczoznawcy ds. zabezpieczeń przeciwpożarowych;
- Szkolenie z zakresu ochrony przeciwpożarowej (np. inspektor ochrony ppoż.).
Oferujemy między innymi:

Atrakcyjne wynagrodzenie

Kartę sportową

Opiekę medyczną

Umowę o pracę

Grupowe ubezpieczenie

Nowoczesne środowisko pracy

Biuro przy stacji PKM

Własny parking

Prezenty urodzinowe i świąteczne

Elastyczne godziny pracy

Swobodny dress code
Po dołączeniu do naszego zespołu weźmiesz udział w cyklu szkoleń, a Twój Opiekun wprowadzi Cię w zadania i będzie wspierał przez początkowy okres pracy!
Informacje o zespole:
Dział Systemów Ochrony ppoż. odpowiada za kompleksowe zarządzanie cyklem życia produktów z obszaru systemów sygnalizacji pożarowej – od pomysłu, przez projektowanie i testowanie, aż po wdrożenie i sprzedaż i utrzymanie na rynku.
Zespół prowadzi analizy potrzeb klientów i trendów technologicznych, współpracuje z działami R&D, produkcji, marketingu i sprzedaży, a także dba o zgodność produktów z obowiązującymi normami i wymaganiami jakościowymi.

Więcej informacji o SATEL sp. z o.o. oraz o procesie rekrutacji znajdziesz tutaj.
Skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami. Nie zwracamy nadsyłanych aplikacji.
Smart VLOG